My Life

Jullovet slut för kidzen .

Publicerad 2015-01-12 20:20:58 i Allmänt,

Nu har Emma åkt tillbaka till Grans och jullovet är slut för båda barnen. Våran gamla kanin Elvis har fått vandra vidare till dom gröna maskros ängarna, han blev 11 år gammel gubben. Kyla har kommit hit och termometern visar -27 omänskligt kallt ute och ett tungt släpande på ved varje dag in så nu är inflammationen i axlarna inte rolig men vad ska man göra bara att bita i hop. Sen när kylan avtar kommer det snö och då måste det skottas snö så axlarna bränner...jag längtar verkligen till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela