My Life

Bloggtorka :)

Publicerad 2014-11-23 09:08:58 i Allmänt,

Nå nu ska vi se om jag inte skulle kunna få in ett par inlägg i veckan i allafall efter en blogg paus som heter duga :)
Har hänt mycket sen sist men allt kan ju inte tas upp här men endel i allafall. Emilia har börjat 6:an på Gränsskolan och trivs bra där och är riktigt noga med att göra alla sina läxor som vanligt så hon fixar skolan galant min duktiga tjej ;) Emma bytte skola och ort så hon är Grans elev nu och trivs som fisken i vatten bara det att hon har sin kille här i Happis men det verkar funka bra i allafall, och vem kunde tro att hon skulle haffa en av Mirjas pojkar till pojkvän......jaja livet överraskar :) ett riktigt härligt par är dom i allafall men vi ser mindre av henne här hemma vilket är trist förstås :( Jaja det var lite av vad som har hänt men kommer mer sen :) Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela