My Life

Lite uppdatering :)

Publicerad 2014-04-02 20:02:40 i Allmänt,

Ja jag har verkligen inte hunnit med bloggen på ett tag men här är allt sig likt :) Idag har frissan varit hem till oss och klippt mig och flickorna, Emilia ville bara klippa topparna, jag och Emma klippte kortare. Nu får jag det lite lättare att sköta om psoriasisen i hårbotten. Ungarna har varit till Hanne och ridit som vanligt på Onsdagar och Emilia åker iväg på klassresa till Levi på Måndag och kommer tillbaka på Onsdag. Nepp nu sa vi se på arga snickaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela