My Life

Torsdag redan....

Publicerad 2013-09-12 18:41:34 i Allmänt,

Oj vad veckan har gått fort..... har ju faktiskt varit fint väder hela veckan tror ja :/ Idag har jag i allafall varit till Hälsocentralen om det nu hette så på läkarbesök för min hemska eksem eller vad det nu är men nu så borde jag i allafall få veta vad det är för nu är det äntligen taget biopsi så om ca 2 veckor borde jag få svar, har ju bara väntat si så där 20 år på att få svar :O.
Sen så har vi varit i stallet hela familjen och Jocke har kortat av skaklarna på vagnen till shettisarna så nu behöver man inte ett fotbollsplan till att vända :) Nåja 30 min på gåbandet blev det också så har hunnit mycket idag med :)
Ha det bra alla!!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela