My Life

Höstdagar:)

Publicerad 2013-09-15 18:00:43 i Allmänt,

Skulle ha vait ledig i helgen men seppo ringde i går och frågade om jag kunde stäng stallet på kvällen och ta öppningen i morse och så klart jag kan snäll som jag är :) skoja men när vi har sådana här härliga höst dagar så är det bara roligt att vara i stallet, hann med en del där faktiskt bl.a. städa hönsens bur fast det låg 2 ruvande hönor och blängde argt på mig men hoppas vi får kycklingar och mocka hos ponnyna hämta in grönt till kaninerna, sopa fylla på vatten vattna ute hos hönsen och mycket mer så en helt ok morgon. Väl hemma se till att få upp Emma ur sängen så hon hann inhalera sina mediciner innan hon skulle iväg och jobba och så kom ungarna på att dom skulle byta säng så det blev städning och möblering i flickornas rum, sen hann jag gå 30 min på bandet och slängde in mig i duschen. Sen blev det dags för middagen och det blev lax och klyftpotatis. Ja man hinner med mycket bara man vill :) Nu har jag fixat undan lite kaninburar ute och flyttat båten till sidan av huset och ska nog gå och hjälpa till med veden :)
 
Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela