My Life

Fredag ....

Publicerad 2013-09-13 10:08:21 i Allmänt,

Är så kyligpå kvällarna och kändes kallt på morgonen också när jag och Milou gick ut på morgon behov inte nu jag men hunden ;) Skickade i väg ungarna till skolan och satte fart med att städa lite toaletter och dammtorka inte så kul kanske med ett måste, satte även upp två små vägg speglar i flickornas toalett uppe och städade upp där såklart var ju smink överallt men det hör ju till tonårstiden :) 
Emma var till stallet på kvällen och hade lektion ridlektion till en lite tjej så dom for iväg på en kör tur med vagnen och Schabbe :) Nu är det bara svängeln som ska fixas till vagnen så är den som vi vill ha den och så går den ju att köra hela vintern också :)
Nu ta tag i renbäddningen... Ha en bra helg alla.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela