My Life

:-(

Publicerad 2013-09-25 21:24:02 i Allmänt,

Kallt ute blåser isande kalla vindar. Varit i stallet på dan och där har det kläckts 4 små kycklingar så värmelampan har åkt in så dom inte ska frysa. Tur att vi har stallet trivs så bra där får en sån inre frid där så skönt att komma ifrån och bara få mysa med djuren, behöver det verkligen och tur med så underbara arbetskompisar och ungar. Man måste stanna upp och bara njuta av det fina man har och hoppas att livet finner sina lösningar förr eller senare. En kram till alla som behöver den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mangi72

Jag är en stolt 2 barns mamma som bloggar om allt och ingenting:-) Jag jobbar på ett smådjurstall där det finns shettisar, getter,kaniner,höns och en anka och en katt. Mina flickor och jag har ett stort gemensamt intresse för djur och vi har 6 kaniner,2 marsvin , 2 hamstrar, 2 undulater och 1 hund:-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela